واحد آموزشی سرمایه گذاری آکادمی روشنی

پس از سالها فعالیت در زمینه آموزش و مشاوره تجارت الکترونیک و همچنین فعالیت مستمر در سرمایه گذاری های مالی و اقتصادی در بازار سرمایه بر آن شدیم تا با طراحی دوره های آموزشی بورس و بازارهای ملی مشوق و راهگشای هموطنانمان باشیم.

در این زمینه با تکیه بر تجربه ای که در این سال ها در فعالیت و سرمایه گذاری در بازار بورس سهام ایران و بازارهای مالی جهانی (فارکس و ارز دیجیتال) داشتیم و همچنین مطالعه کتاب های مختلف و شرکت در دوره های آموزشی متعدد، دو دوره آموزشی صفر تا صد بورس و ارزهای دیجیتال تحت عنوان خبرگان بورس و ستارگان ارزهای دیجیتال را طراحی و اجرا نمودیم.

این دوره ها با استفاده از جدیدترین تکنیک هایی که بر اساس دانش و تجربه عملی در بازار ایران و بازارهای بین المللی به دست آمده است طراحی شده است و هدف اصلی ما راهنمایی و کمک به علاقه مندان سرمایه گذاری در بازار بورس و ارزهای دیجیتال است.

دوره های آموزشی ما در تمامی زمینه تحلیل بنیادی، تحلیل تکنیکال، رفتارشناسی بازار، تابلوخوانی، مدیریت سرمایه، افزایش سرمایه، اصول معامله گری، روانشناسی و کنترل احساسات معامله گر می باشند.

من مصطفی روشنی، مدیر وبسایت آکادمی روشنی هستم و شما را به شرکت در دوره آموزشی خبرگان بورس و ستارگان ارزهای دیجیتال دعوت میکنم.

برای شرکت در این دوره ها و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۳۷۸۲۷۳۹۳۷ در ارتباط باشید.

همچنین پشتیبانی ما در تلگرام با شماره ۰۹۳۷۸۲۷۳۹۳۷ و در اینستاگرام در صفحه Roshani.Academy همواره پاسخگوی شما هستند.